torsdag 15 mars 2018

Personliga posters








Hej svej!
Vilken vacker dag det är här i Borlänge, Dalarna. Lika som igår. Solen skiner, och man får sannerligen vårkänslor. Vi har precis fått hem en nykastrerad hund, så för att skona honom från den jobbiga tratten så passar vi på honom hela tiden. Min man är hemma idag, så vi kan hjälpas åt. Skönt. Hoppas det läker snabbt?

Måste visa er dessa superfina posters. Min son -som fortfarande bor hemma- har haft sin diabetes i tjugo år (sen han var tre år gammal), så den postern var ju en självklarhet för mig att ha. Sen har min man varit aktiv inom innebandyn sen fyrtio år tillbaka. De senaste tio åren har han tränat förståndshandikappade. Nu har han bara i dagarna sagt ifrån sig ansvaret efter alla dessa år...men innebandyn kommer för alltid att ligga honom varm om hjärtat. Så den planschen var också en självklarhet att införskaffa. Då min bonusdotter fick se planscherna, så önskade hon sig en liknande fast med ord som har med DYSLEXI att göra. Både min man och hans dotter är dyslektiker, nämligen.

Just dessa planscher finns som färdiga format, men man kan även skapa egna. Och det finns även massor av andra vackra motiv att välja på. Ni måste titta in. Var? HÄR, hos Nones D´sign.


Ta nu hand om er, vi ses snart igen! Hoppas ni alla kan njuta av den sköna solen.


Kram Linda







Inga kommentarer: